Tilaus- ja sopimusehdot LapinniemenHelmi

Tilaus- ja sopimusehdot

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 1.12.2018 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Lapinniemen Helmi (2585311-4). Myymme tuotteita kauneudenhoitoalan yrityksille y-tunnusta vastaan, joissa sokerointeja tekevät sokerointikoulutuksen käyneet ammattilaiset,  ja kauneudenhoitoalan (tai vastaava) opiskelijoille opiskelutodistusta vastaan Suomeen ja EU:n alueelle. Tuotteiden hintoihin lisätään alv 24% tai 14%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Asiakas sitoutuu tilaushetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaustasi koskevat tiedot. Rekisteröityneenä asiakkaana voit palata tilaustietoihisi myös asiakastilissäsi. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää oikein kirjoitettua sähköpostiosoitetta.

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitustapa ja toimituskulut

Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu Postin voimassaolevien hintojen mukaan. Ota silloin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä ja maksamista. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

Tuote katsotaan toimitetuksi, kun tuote on lähetetty, ilmoitettu noudettavaksi tai annettu kuljetusliikkeen haltuun. Vahingon- ja vaaranvastuu siirtyy asiakkaalle, kun tuote on luovutettu asiakkaalle, asiakkaan edustajalle tai kuljetusliikkeelle. Toimitus ja tuotteet katsotaan hyväksytyksi, ellei Lapinniemen Helmelle ole seitsemän päivän kuluessa toimituspäivästä kirjallisesti huomautettu toimituksen viivästymisestä tai tuotteiden virheellisyydestä.

Toimitustapa: Posti ja pakettiautomaatti
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina Postiin tai pakettiautomaattiin. Huomioithan, että Posti säilyttää paketteja vain 7 vrk. Veloitamme palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Toimitustapa: Perille toimitus Posti Kotipakettina
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina asiakkaan toimipisteeseen perille toimituksena. Posti on yhteydessä asiakkaaseen sopiakseen jakeluajan. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9-21 välillä. Tilauksen toimittaminen edellyttää asiakkaan puhelinnumeroa.

Toimitustapa: Nouto
Tilauksen toimitustavaksi voidaan valita myös ”nouto”, jolloin tilaus on noudettavissa myymälästä aukioloaikojen puitteissa. Noudettavaksi valituista tilauksista ei peritä toimituskuluja. Noudettavaksi valittuja tilauksia säilytetään 4 kuukautta ostopäivästä.

Jälkitoimitukset
Osa tilauksen tuotteista voi jäädä jälkitoimitukseen. Jälkitoimitus toimitetaan ensisijaisesti samalla toimitustavalla kuin alkuperäinen tilaus ilman lisäkuluja.

Vaihto-, palautus- ja peruutusehdot

1. tuotteet

Tuotteillamme ei ole palautusoikeutta. Alkuperäispakkauksessa oleva käyttämätön ja myyntikelpoinen tuote voidaan vaihtaa. Sinetöidyillä tuotteilla, joiden sinetti on avattu, ei ole vaihto-oikeutta. Mahdollisesta tuotteen vaihdosta on oltava yhteydessä asiakaspalveluun ennen vaihtoa.

Liitä vaihdettavan tuotteen mukaan seuraavat tiedot:
– asiakasnumero
– nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite
– kopio Lapinniemen Helmen tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere

Vaihdon yhteydessä on mainittava vaihdon syy. Vaihdettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättöminä ja ehjinä. Vaihdettava tuote korvataan uudella tuotteella. Asiakas vastaa takaisin lähetettävän vaihdettavan tuotteen postituskuluista sekä tilalle vaihdettavan tuotteen postituskuluista. Vähäistä väripoikkeamaa ei lueta virheeksi, eikä väripoikkeamaa aikaisemmista tilauksista. Mikäli tuote tai toimitus on osittain viallinen, voidaan tästä reklamoida vain viallisilta osin. Tuotteen yksilöllinen muokkaus on hyväksytetty asiakkaalla erikseen, eikä sitä hyvitetä. Emme vastaanota vaihtoja yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme myöskään vastaanota muuhun kuin palautusosoitteeseen lähetettyjä vaihtoja. Toimituskuluja ei palauteta tai hyvitetä.

TAI

2. palvelut

Palveluita ovat kaikki muut kuin tavarat, esim. koulutukset. Koulutusmaksuilla ei ole palautusoikeutta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@lapinniemenhelmi.fi tai puhelimitse numeroon 050 5166 551.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postin kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä ilmoitus tavarantoimittajalle.

Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen toimitettavat tuotteet on tarkistettava vastaanotettaessa. Mikäli paketti on näkyvästi vioittunut, on tavarantoimittajaa pyydettävä täyttämään valituslomake välittömästi. Tällaisissa tapauksissa on välittömästi ilmoitettava asiasta Lapinniemen Helmelle ja toimitettava valituslomake osoitteeseen

Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere

Muuta
Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan lupa ostoksiin verkkokaupassamme.

Opiskelijoiden tilaukset toimitetaan vasta opiskelutodistuksen toimituksen jälkeen.

Lapinniemen Helmi ei vastaa annettujen käyttöohjeiden vastaisesta tuotteiden käytöstä, eikä huolimattomuudesta johtuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista ihmisille tai eläimille.

Lapinniemen Helmi ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majoure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista vahingoista tai välillisistä haitoista.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Yhteydenotot
Kaikissa verkkokaupan tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidän seuraavasti:
Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere
050 5166 551
info@lapinniemenhelmi.fi